Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Monday, September 19, 2011

Sengal dan hampas.

Ingat lagi tentang cerita 'CS Sengal' yang
telah membuatkan saya naik angin?

Hari ini saya dapat satu cerita dari
boss saya. Ceritanya macam
nie..

Ada 1 custemor ni…Cerewet dan terlalu
banyak 'requirement' dia. Tetapi setakat
ni masih boleh di layan lagi.

Bulan lepas, dia mintak report untuk
SEA/AIR daripada pejabat kami.

Kami bahagian AIR, telah memberi
apa yang di minta kepada CS nie
secepat mungkin.

Dan report ini delay, sebab dia
tak sempat nak siapkan bahagian SEA.

Itu dia punya pasallah, tapi yang tak
sedap di dengar ialah dia mengatakan
yang bahagian AIR tak siapkan itu
report (kiranya bahagian AIR yang membuatkan
dia delay..)

Boss saya pulak dapat info nie daripada
custemor ini sendiri sebab kami memang
baik dengan dia…

Aduh! Depan bos saya, saya cakap saya
benci ini orang..

Memang betul 'hampas' punya orang.

No comments:

Post a Comment