Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Monday, September 12, 2011

Rasa nak......(sambung la sendri)

Hari ni saya rasa 'membara'. Panas
sangat-sangat. Marah sangat-sangat.

Dia yang buat silap, jari telunjuknya
menunding kat saya, sedangkan
yang buat 'quotation' kat
custemor adalah dia.

Semua orang buat silap, tak ada
yang sempurna dalam dunia nie.

Tapi kalau silap dia, tunding jari kat
kita 'ini tidak adil' bak kata abdul
Wahob dalam cerita 3 Abdul..

Malu kut nak mengaku kerana yang
buat silap ni CS Manager…

Bertalu-talu emailnya datang. 1 saja
yang saya reply. Biar yang lain
boss saya yang jawab..

Nak gak balas email tu cam
gini " nak saya(yang kuli ni ) check kan ke
quotation yang u(CS MANAGER) bagi kat custemor?"

Kalau lebih-lebih kang, saya
BULLSHIT' kan aje… emm….

1 comment: