Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Thursday, September 29, 2011

Sahabat baik....


Sahabat baik saya yang datang melawat
di rumah semalam.Dia tak cakap pun
nak datang.

Tiba-tiba call dan kata dia dah
ada bawah pokok mangga depan rumah.

Dengan rumah tak berkemasnya, nasiblah.
Dah sakit ni, tak dapat nak buat
apa-apa.

Hanya air botol dan sedikit kuih raya
yang ada di meja di jamukan.

Semasa jumaat lepas, saya dan dia sempat
pergi makan Macdonald kat LCCT. Dia adalah
orang ke 2 yang tahu tentang apendix saya.

"Pergi hospital cepat.. Ingat awak tu ada
anak. Orang rumah kita tu, tak boleh nak
cakap. Kut kubur kita merah suk dah nak
cari lain..." Panjang dia membebel
kat telinga saya.

Dan saya hanya tergelak saja..Bila saya sms
dia dan kata sudah buat operation, dia
terperanjat pulak..hahaha..

No comments:

Post a Comment