Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Tuesday, September 06, 2011

Cerita subuh tadi.

Selepas hari raya ni, saya selalu
sakit kepala..Tak tahulah kenapa.

Semalam lepas buka puasa saya telan
ubat migrain dan tidur awal.

Terjaga pukul 2.20 pagi. Sebab anjing
menyalak depan rumah dengan begitu
galak sekali.

Kata en hub yang belum tidur dan menjengah
ke tingkap, anjing tu menyalak menghala
ke rumah saya..

Lepas anjing tu pergi dan en hub pulak
tidur, saya pulak yang terkebil-kebil.

Tiba-tiba terbit satu bau. Busuk bukan
main lagi. Makin lama makin kuat baunya.

Saya capai Al-Quran yang terletak di
kepala katil dan buka. Tapi tak baca..

Selang 2 minit macam tu, bau tu
hilang terus..Ajaib sungguh. Kejap
ada, kejap tak ada..

Akibatnya saya tak tidur sampai pagi.
Sebab saya jenis yang dah terjaga, mata
tak mahu lelap dah..

La ni, bila dah sampai office, mata
nak tutup...Adoi.

1 comment: