Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Friday, April 15, 2011

Notice 24 hrs!


Kenapalah hari ini saya jadi stress.. Sebenarnya dari
petang semalam lagi.

Semalam petang, pening berurusan dengan orang dari
'middle east' ni. Mereka punya procedure import memang
pelik. Bila di beritahu kat penghantar apa yang diperlukan
mereka pulak marah-marah. Rasa nak hantuk je kepala
mereka. Geram.

Sebelum ni tak pernah saya tinggalkan kerja saya. Tetapi dek
kerana tension semalam saya bla. Balik terus, tak nak
berpaling lagi. Dan sesungguhnya perasaan itu tidak bagus
langsung!

Hari ni pulak, dah baik punya booking dan dapat
tempat untuk shipment gi Beijing, nak suruh cari
kapal lain pulak.. Mereka ingat kapal terbang tu
aku yang punya.

Suka-suka tukar kasi!. Nantilah saya kumpul duit.
Mula-mula beli tayar dulu. Lepas tu beli ekor dan
yang lain pulak.Boleh lah letak 'FM AIRLINES'.

Sabar, sabar.. Tapi masih memikirkan notice 24 hrs tu!!!!
Sebab saya tidak tahan dengan tekanan....


(Nasib baiklah gambar muka budak kat atas tu comel.)

pst : hari ini punya bahasa rojak + persembur. Kalau
cikgu BM saya dapat ini, haruslah jadinya..

2 comments:

  1. Pass stress balik kepada mereka...

    biar shipment terlepas sebab dia org nak tukar last minute. mesti dia org yang stress...

    ReplyDelete
  2. haha... kalau ikut jahat saya, kita bakor!!!!!

    ReplyDelete