Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Friday, April 08, 2011

F1 Sepang.

pic - g

Hari ini dah mula. F1 Sepang. Hari-hari saya lalu
kat sini, tapi dalam minggu ni, memang letih.

Kereta bertambah banyak, jalan jadi perlahanlah.
Jadi saya sampai lambat lah kat rumah. Selalunya
dengar lagu no 5 cd Maher Zain, dah sampai rumah. Ini
dah sampai penghujung lagu no 7, baru nak bukak
pintu pagar rumah.

Kalau yang ada tiket tu, sila-silalah datang
tengok. Kalau tak ada, duk main jauh-jauh. Jangan
rapat sebab jalan akan jadi jem yang teruk. Percayalah.

Tadi masa saya datang kerja pun dah mula sesak.
Nasib baik esok tak kerja.

Lepas ni, F1 kat mana pulak agaknya yea. Boss saya
sibuk menguruskan dokumennya. Syarikat kami ni
ada juga uruskan barang F1. Boleh dikatakan tiap
-tiap tahunlah. Yang banyaknya melalui jalan laut.
Melalui flight pun ada, tapi yang kecik je.

Dioarang punya stail pulak, kalau boleh semua nak
pakai benda dari negara diaorang. Tisu, pinggan mangkuk,
gelas dan macam-macam lagi semua diimport masuk.

Tapi ok gak. Kalau tak, tak adalah keuntungannya..

Selang 3 pintu dari office kami ini, buat F1 punya
import kereta..Seronokkan..Dapat ambik gambar pun jadilah
(tapi saya tak ambik le).

2 comments: