Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Monday, January 30, 2012

Hari yang 'indah'

Hari ini adalah hari yang 'indah'
Sebabnya hari ni, hari Isnin. Hari
kelam kabut. Hari orang mula kerja,
nak-nak lagi selepas cuti lama ...

Semua nak arrange keluar hari ni. Dan
di tambah lagi hari ni adalah hari
tutup account untuk bulan ni.

Mana nak layan email, mana nak
layan panggilan telefon dari custemor.
Nak check accouting dan statistic lagi.

Dan nak dijadikan cerita, semasa saya
click satu page dekat FB, terus komputer
saya kena virus pulak....

Dari pagi sampai nak balik, IT cuba
betulkan, tak boleh jugak...Bapak
virus kut yang telah melekat kat
komputer saya..

Bertambah haru biru jadinya. Macam anak
ayam. Sekejap guna PC sana, sekejap guna
PC sini..

Pusing kepala...Alhamdullilah month
end closing berjaya disiapkan
sebelum waktu balik...

Mungkin berkat berfikirian positif awal
pagi tadi.... :D

p/s : saya benci awak!Jangan tanya!

No comments:

Post a Comment