Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Tuesday, January 17, 2012

Apa kata hati...

Dulu, walaupun hidup tidak semewah mana
tetapi tetap mesra.

Kini, walaupun hidup senang tetapi semakin
menjauh.

Saling menyakiti, saling mengata, saling mencaci..
Ah! Itulah manusia.

Aku caci, engkau maki…

Aku kata, engkau kutuk…

Aku benci, engkau lagi menyampah…

Mungkin masing-masing memendam rasa.
Atas nama apa atau untuk apa dipendam
perasaan itu walaupun,

Hati sakit!

Hati benci!

Mungkin sebab berbin atau berbintikan
orang yang sama..

Apa rasa aku? Apa komen aku?

No comment!' Ala-ala artis gitu..

1 comment:

  1. ala-ala arti gitu.. kakakaka

    macam komen si Tij bila kena tanya pasal kawen..

    ReplyDelete