Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Wednesday, February 09, 2011

tempat tak kena bayar dan sakit.

Kononnya pergilah Pantai PD hari Khamis lepas. Berenang
dan cari siput sekali.

Awal sampai, makan dulu. Gambar kat bawah nie, anak dara saya
sibuk basuh pinggan.


Main pasir sebelum mandi, kononnya. Padahal masa kami
sampai, air dah mula surut tu.


Dapat juga belangkas dua pasang. Dua-dua ekor yang
jantan saya lepaskan. Biarlah dia cari aweks lain
pulak.


Nampak tak tali yang tergantung kat pokok tu? Di situlah
kepala saya terhantuk. Awal masa datang dan lepas makan
dah terhantuk sekali. Ok lagi.

Nak balik kena lagi sekali. Memang kuat, ialah kedudukan
nya macam kita tengah rukuk dalam sembahyangkan. Lepas
tu terus bangun. Rasa nak nangis kat situ juga. Nasib
baik tak nampak bintang atau terus gelap tak nampak
apa-apa.Kalau pengsan kat situ, alamatnya kena simbah
dengan air laut le...


Lepas hantar anak buah balik terus balik rumah. Terus menuju'
ke klinik sebab kepala dah sakit sangat. Nak sandar kat tempat
duduk kereta pun sakit.

Tekak dah mula loya masa tu. Doktor bagi ubat, sebab kepala
saya sudah bengkak dan pesan kalau muntah terus pergi
hospital buat X ray.

Alhamdullilah, walaupun rasa mual dan muntah angin tapi
tak teruk.

Dan mungkin ada hikmahnya yang tersendiri. Saya mahu keluar
dari zon selesa. Sudah ada 10 perkara yang saya mahu
lakukan.

Semoga saya berjaya.

1 comment:

  1. haaaaaaaaa kat belakang umah i ajer ni,. kk anye npe tk singgah,. hhehehee

    ReplyDelete