Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Wednesday, February 23, 2011

Dari kerana mata : Norhayati Berahim


Saya baru saja selesai membaca buku ini. Walaupun
semangat membaca tidak seperti dulu, tetapi saya
berjaya habiskannya. Maklumlah dah 'berusia'.
Perlahanlah jadinya.

Saya suka ayat ini:-

"Jangan mencintai seseorang seperti cintakan bunga.Bunga
pasti layu bila tiba waktunya.
Jangan cintakan seseorang seperti lilin. Lilin sudah
pasti padam sampai saatnya.
Namun cintailah seseorang itu seperti sungai.Sungai
yang tidak pernah berhenti mengalir.Sungai yang tidak
menghiraukan batu-batu dan juga kayu yang terbawa
ketika ia sedang mengalir."

2 comments: