Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Monday, January 24, 2011

yang kedua - Ku pian new born 2011

Bulunya dah bersepah pada pagi sabtu. Tapi tak beranak
-anak juga. Puas saya tunggu. Dari pagi sampai
pukul 12 mlm tak juga keluar anaknya. Bulu dah bersepah
dalam kandang. Penyudahnya saya biarkan saja.


Bangun pagi Ahad, seekor dah jatuh ke bawah. Mati.Ada 7
ekor lagi dalam kandang. 8 ekor semuanya, perut KuPian
tak lah besar sangat.


Yang ini cedera teruk. Matanya terkena kawat yang saya
letak di tapak kandang. Ini gambar sebelum saya letak
minyak gamat. Ngeri menengoknya. Tapi saya buat juga
lah.


7 ekor yang masih hidup. Besar-besar anaknya.



12 ekor semuanya apabila dicampur dengan anak Chinta.


Ok..next......

No comments:

Post a Comment