Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Saturday, January 01, 2011

Tahun baru : 2011

Salam...

Selamat tahun baru kepada semua. Semoga kita semua diberi
keberkatan dan dipermudahkan dengan segala urusan yang
kita lakukan.

Saya seperti biasa, tiada azam yang beria-ia, cuma
saya akan cuba mencapai apa yang saya inginkan. Saya
juga berharap kesihatan saya bertambah baik tahun ini.

Tiada apa yang istimewa sebenarnya hari ini, kerana
En hubby kena kerja. Jadi memerap di rumah saja.

Hari cuti pun kerja?? Bekerja sendiri begitulah. Tak kerja
tiada gaji.

Bila dah boring, mulalah budak ini merengek. Dari semalam
mintak keluarkan kolam nie...



Ibu dia pun boring gak ni. Agak-agaknya kalau ibu dia
masuk, surut tak air dalam kolam tu?? Berkemungkinan besar
itu ada....ha..ha..ha

No comments:

Post a Comment