Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Friday, January 21, 2011

tak sempat

Sarah dan Saga dah lama tak balik. Jadi bila kakaknya
beranak saya rasa seronok. Kiranya ada penggantilah.

Tiga ekor, yang saya namakan DO, RE dan juga MI.

DO - kelabu,gemuk dan berekor kontot.
RE - bulunya warna terang sikit.
MI - kelabu dan ekornya panjang

Gambar yang saya ambil sebelum pergi kerja tadi.


Sampai kat tempat letak kereta, en hubby call dan kata
yang MI dah mati. Kena gigit dek satu ekor bapak kucing
warna hitam. Kucing tu masuk, terkam dan bawak lari tanpa
sempat buat apa-apa.

Patutlah kucing hitam tu bising depan rumah dua
tiga hari ni.

Aduhai, rasa nak nangis .. baru pagi tadi main
dengan kucing 3 ekor nie..

Ikut kata en Hubby kita, kucing tu siap datang dan
nak masuk rumah lagi. Pesan kat dia tutup semua tingkap
rumah.

Rasa nak balik lah nie juga..

No comments:

Post a Comment