Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Wednesday, January 27, 2010

Dua dunia

Hari ni, baru saya tahu ada dua dunia rupanya. Dunia yang saya sangka akan sentiasa terang ada juga gelapnya. Adakah saya sudah tersalah langkah? Perlukah saya keluar dari jalan yang sedang saya susuri ini? Perlukah saya beritahu penjaga jalan itu atau saya harus pergi dengan senyap-senyap?

hmmm........

3 comments:

  1. Hmm... penuh dgn makna kata2 tu... harap Fadhilah tak apa2 ya.

    Btw... dah tukar cat rumah rupanya... hehe

    Cute betul gambar2 arnab tu. Yg paling cute yg tidur terlentang sederet tu. Kuat terlentang eh mereka. :)

    ~Putri Lily~

    ReplyDelete
  2. sesekali tukar angin...selalu strait to the point je..

    he..he..terlentang atas tikar rumah..arnab ni jenis manja..kalau kita terlentangkan atas tapak tangan dan letak kat lantai, dia tak bergerak gitu...rasa khayal agaknya..sampai anak saya kata 'rasa nak picit-picit je dia..he..he

    ReplyDelete
  3. alahai manja betul...

    kalau lily kat situ pun dah kena ramas juga arnab2 tu... hehe

    lain kali pergi bengkel bawaklah... hahaha

    ~Putri Lily~

    ReplyDelete