Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Monday, February 01, 2010

Dato Keramat, Shah Alam & Selayang





Pagi keluar dari rumah, kami menuju ke kampung Dato Keramat. Suami ada urusan sekejap di situ.

Kemudian kami singgah pula di pesta Karangkraf di Shah Alam. Kalau ikut perancangan saya dan anak akan pergi bersama kawan baik saya pada hari sabtu. Tetapi tak jadi apabila anaknya diserang demam yang teruk.

Dalam gambar tu ada 13 buah novel dan 4 darinya adalah kiriman kawan saya. Yang lain tu saya punyalah..he.he..seronoknya.. Mingguan wanita tu adalah edisi terbaru. Hanya dijual di situ sahaja (belum masuk kedai lagi). Saya gembira kerana nama saya tertera di salah satu ruangan di majalah itu....Alhamdullilah..

Dalam pukul 2 petang, kami singgah di rumah mertua saya di Selayang Baru. Balik dalam pukul 5.30 petang...

Hari semalam saya akhiri dengan sebiji pil selsema kerana saya terbersin tidak berhenti-henti dari Selayang sehingga sampai ke rumah...

2 comments:

  1. Salam,
    Amboi! borong habis Fadhilah... :)

    lily dah baca cerita cinta kepala batu. Menarik sgt ceritanya.

    Sebelum terlupa, tahniah ye?

    ~Putri Lily~

    ReplyDelete
  2. terima kasih PL...Itulah peluang nak menambah novel..discount 30% memang berbaloi..he.he..

    ReplyDelete