Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Tuesday, October 04, 2011

Kenangan dalam fikiran.....


Sudah pukul 12.39 pagi. Mata tak mahu
lelap walaupun dah telan ubat. Mungkin
sebab badan tak letih..

Dalam lepak-lepak sorang ni, teringat
kisah lucu di hospital...

Rasanya nurse kat Hospital tu jeran
ambik BP saya. Percaya atau tidak
setiap kali mereka nak ambik bacaan
kena pam 4, 5 kali baru dapat.

Tak tahu kenapa, sehinggakan ada
satu kali tu mereka membalut
tempat BP itu di pergelangan kaki.

Kata nurse tu, dekat kaki pun ada
bacaan nadi..Ooo..baru saya tahu..Barulah
nurse tu dapat bacaan BP...

Satu lagi semasa di bilik operation.
Suami saya kata, masa dia dulu bila
sedut udara yang di beri oleh doktor
di bilik operation, dia terus 'pengsan'.

tang saya Doktor kata, sedut..hembus..sedut..
hembus.. Tapi mata saya masih celik
juga..terkebil-kebil pandang lampu.

Sempat juga kata dalam hati' tak
pengsan' pun. Kaki siap goyang lagi..
haha..

Lepas tu baru tak sedar..

No comments:

Post a Comment