Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Monday, October 31, 2011

Anya rindu abah!

Saya suka jalan-jalan ke blog
orang dan sebelum balik tadi
sempat saya singgah ke 1 blog.

Gambar dalam 1 keluarga itu memang
menyentuh perasaan saya. Gambar
kemesraan antara seorang anak gadis
perempuan bersama seorang ayahnya.

Dalam hati saya tertanya-tanya, adakah
saya juga akan begitu jika arwah abah
saya masih hidup?

Saya akan simpan jawapannya sendiri,
tetapi yang pasti saya tidak pernah
merindui arwah abah saya.

Mungkin sebab saya kehilangan dia
semasa umur 8 tahun. Jadi masih tidak
'ada rasa' dalam diri saya.

Tetapi hati saya lain hari ini, setelah
melihat gambar itu. Terbit satu perasaan
yang tidak dapat digambarkan. Mungkin lebih
kepada rasa 'rindu'.



Gambar semasa dalam perjalanan pulang tadi. Dan
tanpa sedar airmata saya menitik!

No comments:

Post a Comment