Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Saturday, August 27, 2011

27 Ramadhan- 'Ops bersih...'


Hari ini saya membuat 'ops bersih' di
dalam rumah.Malam tadi saya telah sebut
senarai apa yang perlu saya buat dan
anak dara saya jadi tukang tulis..

Adalah dalam 7 perkara yang tersenarai
dan Alhamdullah hanya 1 saja yang
saya tak dapat nak buat.

Iaitu tak dapat nak cat pagar. Tadi
gi kedai 'hardware' tutup pulak
kedai apek tu.. Macam dia pulak nak
raya.

Layan gambar kat bawah nie.

Tukang panjat dan sapu sawang.

Tukang mengelap habuk. Dah letih..



Home sweet home!! Macam mana cantik pun
rumah orang dan macam mana buruk pun
rumah kita, sudah tentu kita lebih selesa
di rumah kita.

Betul kan? Jangan malam nanti tangan
kanan saya berdenyut sudah..




No comments:

Post a Comment