Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Tuesday, March 29, 2011

Pelajaran minggu 1

" Tidak ada orang yang terlalu muda atau terlalu tua
untuk belajar berenang."

http://www.ezi2swim.com/

Ayat di atas membuatkan saya bersemangat untuk belajar
berenang.

Sabtu- 26 March - Kelas pertama saya bermula pada pukul
11.00 pagi sehingga ke pukul 12 tenggahari. Saya belajar
di Pusat Kejiranan Presint 16, di Putra Jaya.


Baju jenis gedoboh tidak dibenarkan. Mengikut kata
cikgu yang saya tanya itu, katanya untuk menjaga
kualiti air..


Cikgu saya yang berdiri tu...Kecil molek orangnya.


Benda ini wajib. Semua mesti ada. Saya punya yang
ada stick warna hijau tu..oleh kerana power cermin
mata saya 500 jadi saya guna yang 450 punya. Kurang
50. Kalau tak ada benda alah ni, tak nampaklah
gamaknya.


Hari ahad sambung lagi 2 jam. Sebelah petang pulak.
Belajar pull and kick... Sesak nafas den...Tapi
seronok. Student pun ramai jugak.

Ada satu budak U tu tegur saya, datang dengan adik ke?
Hahaha...Ini anak saya dik...Dia gelak malu.

2 comments:

  1. dia tegur masa masih pakai goggle kut...


    hahaha.. peace kak.. salam.....
    selamat hari raya...

    ReplyDelete