Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Friday, March 18, 2011

Jalan Dagang.


Hari ini saya memandu menggunakan lorong
yang perlahan sekali. Saya
terpandang satu tanda jalan 'Jalan Dagang'.

Secara automatinya saya teringatkan kan kawan
saya. Kawan yang baik, tetapi telah pergi dulu
dari saya.

Semasa hidupnya dia pernah bertanya samaada
jalan itu boleh tembus ke rumah saya atau pun
tidak. Jadi ianya telah melekat kejap di kepala
saya.

Bila saya tiada nanti, bagaimana agaknya
orang akan mengingati saya? Sebagai isteri,
kawan, anak, makcik, adik beradik...

Adakah perkara yang baik atau sebaliknya. Saya
cuma insan biasa, sudah tentu tidak sesempurna
mana.

Ishh..mana tisu ni....

No comments:

Post a Comment