Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Thursday, April 07, 2011

Lauk yang sedap.


Lauk apa yang paling sedap? Lauk yang 'simple'.
Pada saya yang 'simple' adalah yang bakar-bakar
je.Kita bakor! Bakar pulak guna kayu api. Fuh!

Oleh kerana badan letih, masa balik kampung hari tu
saya bakar je ikan. Ikan jaket & sambal kicap, bayam rebus dan
sambal goreng ikan bilis dan ulam jering.

Alhamdullilah bertambah emak saya makan.

Jering banyak tapi tak ada galah . Jadi ambil saja
yang boleh dicapai oleh tangan. Itulah guna
orang tinggi nie..

2 comments:

  1. Bayam rebus dgn sambal kicap...

    Dah terlalu cukup bagi aku..

    kena pulak bayam kampung....

    ReplyDelete