Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Sunday, May 01, 2011

Dan cinta pun tersenyum.


pic dari NB kara blogsport.. Handphone saya dah
buang tebiat. Nak charge baterie tak boleh. Nak
transfer gambar tak boleh.. Nak kena buang
ke laut agaknya.

Saya baru habis baca buku nie. Best!

"What?" Ervan terpekik. "Kamu bilang aku seperti cecak?".
Ervan merengus dengan mata terpelotor ke arah Surihani.

"Iya... cicak... ck...ck...ck" balas Surihani sambil
mengayakan bunyi cicak.

Antara ayat yang tertulis di belakang buku ini.
Buku yang kelakar dan menggamit perasaan.

3 comments:

  1. saya gila lama tak baca novel sejak sibuk hal politik nih...


    :)




    .

    ReplyDelete
  2. akakkkkkkk...

    buang la word verification tu...

    :)





    .

    ReplyDelete
  3. TM, kiranya macam sibuk giler lah ye...hehehe..

    ReplyDelete