Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Wednesday, December 01, 2010

15 jam perjalanan - part 1

Hari sabtu yang lepas, 27 Nov kami pergi menghantar pengantin
perempuan ke Taiping. Kakak saya pergi hari Jumaat. Keluar rumah
pukul 5.15 pagi.



Jalan di Putrajaya pada pukul 5.30 pagi. Sunyi dan tak ada kereta
yang lalu lalang pun.



Sempat singgah di Dunkin;s donat apabila suami top up dia
punya touch & go. Comel sungguh kucing nie. Kecil lagi
rasanya.



Sampai kat area Perak. Sesetengah jalannya masih ada kabus. Jarak
penglihatan masih terbatas. Kalau yang rabun macam saya ni,
memanglah takut... Kereta pun masih tak banyak. Awal lagi
kan.



Saya suka gambar nie. Nampak tak awan yang memanjang putih tu.
Dalam area Perak gak. Tapi lupa lak namanya. Cantik sungguh.



Dalam pukul 9 lebih, baru sampai Taiping... Kalau tak mungkin sampai
awal lagi. Call pengantin minta tunjuk jalan ke homestay, dia
suruh tunggu kat Muzium Taiping.

Bersambung.

No comments:

Post a Comment