Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Thursday, October 07, 2010

Saga dan Sara




Saya kurang gemar dengan kucing, walaupun di rumah saya ada kucing yang
telah mendatang dan bertunggu-bertangga di rumah saya sehingga kini.

Saya cuma bagi makan dan tak kasi masuk rumah. Sudah banyak kali juga beranak
dan ada yang saya letakkan anaknya di Pasar basah.

Dalam bulan puasa hari itu, dia beranak pulak 2 ekor. Saya namakan Saga (hitam)
seekor lagi Sara (putih). Seronok pula rasanya bila ada anak kucing nie..comel sangat.

Anak dan suami juga suka. Saya dah 3 kali menggantikan tali loceng di leher Saga
tetapi asyik putus digigitnya.

Geram betul!

No comments:

Post a Comment