Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Thursday, November 17, 2011

Hari-hari terakhir persekolahan..

Hari ini adalah hari pertama anak saya
ke sekolah minggu ini setelah tidak
sihat dan membuat pemeriksaan darah.

Hari ni pulak lain ceritanya. Dia jatuh
terpelecok di dalam kelas semasa sekolah sesi petang tadi.

Dalam perjalanan pulang, en hub call dan
kata suruh tengok anak di taska.

Dalam hati sudah dapat mengagak sesuatu yang
buruk telah berlaku, tetapi tidak tahu
apa yang terjadi.

Sampai di Taska, apabila pandang muka
saya bertambah meleleh air mata anak dara
saya.

Kakinya sudah bengkak dan berbungkus.
Tunggu en hub sampai rumah dan terus
menuju ke Hospital Putrajaya.


Daftar dan doktor terus suruh pergi buat
X-ray.. Dah siap, lama juga menunggu.

Semasa menunggu, ada seorang budak
perempuan yang mungkin berumur 4 tahun
masih bermain-main sedangkan dagunya
sudah terbelah..

Kesian...tunggu saja lah ye..


Alhamdulilah, tidak patah. Kalau tidak
berkaki batulah jawabnya.

Malang tidak berbau...

No comments:

Post a Comment