Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Wednesday, November 23, 2011

Boleh la...

Semakin banyak urusan yang perlu
diselesaikan. Jadi makan luar lagi
hari ni.

Sementara menunggu en hub pergi potong
rambut, saya berdua ditinggalkan di kedai
makan ini.


Fresh oren

sambal udang permintaan anak dara ku...

Menu pilihan saya.

Burung puyuh permintaan dia lagi...

Semua rasa makanannya ok la jugak.. Bolehlah
untuk buat ubat..'ubat lapar'..Tak kena
dengan tekak saya..Tapi anak saya suka..

Lukisan di dinding bahagian tepi bangunan.

Lagi satu, semasa dalam perjalanan menuju
ke kereta.



Dua gambar yang sama, tetapi mempunyai perbezaan.
Apa yang berbeza kalau sekali tengok??? Siapa
dapat jawab?Biar saya tolong jawabkan.

Satu tu sup kosong, satu tu air kosong
yang saya ambik dari tempat air basuh
tangan. Sekali pandang memang serupa, yang
menjadi perbezaannya adalah titik minyak
yang ada di dalam sup..

At least, letak la daun sup sehelai ke..
tak pun letaklah bawang goreng ke...Ish..ish..ish..

No comments:

Post a Comment