Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Tuesday, November 16, 2010

Graduate taekwando

Dari tali pinggang putih, tukar ke kuning.Sebelum nie, saya tak tahu
pulak kalau nak tukar warna tali pinggang kena ada ujian.



Terus masuk barisan. Anak dara saya dah pandang-pandang muka saya. Macam
nak menangis pun ada.

"Don't ask me." Itu kata saya kepadanya. Mana taknya saya jadi geram. SIR nya suruh
berlatih dan ingat step kat rumah. Tapi dia dok tengok TV.





Dah lah sampai lambat. Sepatutnya 20 minit sebelum pukul 12 tengahari kena
ada di sana. Tapi kami sampai lagi 5 minit pukul 12.00.


Bila muka dah pucat, saya tanyalah kenapa. "Pening kepala."

Bila dah habis ujian, barulah dia boleh senyum. Sudah legalah tu...

psst: Agak-agaknya, boleh tak anak dara saya ni kurus...

No comments:

Post a Comment