Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Friday, November 19, 2010

Bagan Lalang

Keluar dari kedai haiwan, terus menuju ke Bagan Lalang. Baju yang kami
pakai pun ala-ala nak gi pasar gitu. Dah encik hubby malas nak patah balik
rumah, terus saja la.

Pertama kali kami pergi air lautnya pasang. Kalau tak semedang je airnya
nun di tengah.



Dah sampai, apalagi si anak dara saya memujuk nak mandi laut. Jawapan saya adalah "NO".Baju semua tak bawak, nak mandi laut...

Muka cemberut, tetapi tetap main air.


Muka happy, bila encik hubby kata "YES".


Dah tu, bila nak balik orang yang kata YES lah kena uruskan bajunya. Terbang
duit pergi beli baju baru. Berpeluh-peluh pergi cari baju. Hahaha..Rasakan.



Sempat main layang-layang lagi..

2 comments:

  1. dah bertahun-tahun saya tak singgah ke sana... khabarnya ada resort atas air?

    ReplyDelete
  2. Sepang Gold cost tu la resort yang duduk atas air tu..tak tahu pulak kalau ada yg lain..

    ReplyDelete