Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Wednesday, January 11, 2012

Serik? Entahlah..

Masih ingat tak yang saya kata emak
saya jatuh?

Selepas emak saya jatuh, keadaannya semakin
teruk. Dia langsung tidak boleh bangun
dan berjalan.

Ambulan dipanggil dan dia di bawa ke
Hospital Melaka untuk di x ray.

Keputusannya, tulang pinggulnya patah
dan dia di tahan wad bermula pada
sabtu yang lepas.

Saya menjaganya sehinggalah dia keluar
dari wad semalam. Doktor hanya memberi
ubat untuk meredakan kesakitan dan
tidak dapat menjalankan operation
kerana faktor usia.

Ada banyak perkara yang bermain di fikiran
saya semasa saya bertunggu bertangga di Hospital
Melaka selama 4 hari...

Ada yang negative dan ada juga positifnya. Tetapi
dari apa yang saya lihat, alami, dengar dan rasa
sendiri ianya lebih banyak menjurus ke arah
negative.

Tidak payahlah saya nyatakan di sini tetapi
saya tetap mengucapkan terima kasih kepada nurse
yang bertugas.

Yang pastinya makanan yang dijual di kantin
Hospital Melaka masih murah dan berpatutan.

No comments:

Post a Comment