Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Wednesday, June 29, 2011

pakej 5 serangkai.

Esok hari bukak simen. Harapan saya biarlah
hari ni menjadi hari terakhir saya mengendong
simen nie..dah tak larat dah...

Sudah 4 hari saya demam, sakit kepala. Kena sakit
mata juga, bersambung dengan batuk yang
teruk sehinggakan berdengking bunyinya. Hari
ni dapat pulak selsema....mabuk ubat jadinya.

Saya sudah benar-benar tak berdaya. Dapur
pun tak berasap, sebab tak larat...Sebelum nie
walau dengan tangan sebelah, saya masak juga.
Tekak tak lalu nak makan makanan luar. La ni
terpaksalah..

2 comments:

  1. owh... sabarlah kak...

    nanti dapat free kan tangan tu balik...

    semoga cepat sihat.

    aku pun dah beberapa hari ni lemah jer badan...

    ReplyDelete