Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Friday, May 21, 2010

My name is Teleng



Hi! Nama aku Teleng. Sebabnya, kepala aku tersepit di celah kandang semasa
aku diberanakkan. Patutnya tuan aku kena letak tilam empuk dalam kandang tu…Terjamin sikit keselamatan adik beradik aku yang lain kan....ye tak?? Akibatnya dua lagi kembaraku 'jalan'…ish…ish..kesian…Tapi salah ibu aku jugak… Tak cakap pun nak beranak. Jadinya bapak dan ibu aku, duduk dalam kandang yang sama…sendiri mau ingatlah…
Ibu aku Jasmin, bapak aku Nik…Ibu aku tu garang bangat..Aku diberanakkan pada 27 April 2010.
Tu yang bawah tu, kiranya adik sepupu aku ler tu..Perasan 'rock' sangat..Pigi dah!!!!

No comments:

Post a Comment