Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Friday, May 21, 2010

Manggis



Yo! Yo! Nama gua, Manggis. Entah apa-apa lah tuan gua tu. Punya banyak nama yang
sedap, dia boleh letak nama Manggis. Tak glemer langsung…
Nama bapak gua, Akid. Nama ibu gua, Chinta. Sedap nama ibu bapak gua kan…
Patutnya tuan gua tu letak nama gua Brad pit ke, David Beckham ke..(betul ke ejaan ni?)
Gua ada kembar lima. Gua pun tak ingat, gua giliran yang keberapa keluar dari
perut ibu gua… Yang pastinya gua tetap menawan..sebab? Sebab warna gualah beb..
lain dari yang lain.. Berkilat sekerat, macam gua pakai seluar..wa cakap lu…
Gua diberanakkan pada 30 April 2010..Berapa umur gua? Lu pikirlah sendiri….

No comments:

Post a Comment