Selamat datang.

Selamat singgah.

Blog ini menjadi medan untuk saya mencurah rasa, mencoret cerita dan menampal muka yang mana saya suka.

Selamat membaca dan berkongsi rasa.



Friday, June 29, 2012

al kisah hari ini..

(muka lepas kena inject) Anak dara ni, dah 2 hari tak sekolah. Sekarang ni di sekolahnya tengah meroyan berlatih sukan. Semalam tak sekolah sebab kaki terseliuh. Jadi lepas balik kerja panggil jiran datang urut dia. Ok, jadi malam tadi hantar pergi Tusyen.. Tak sampai 2 jam, guru tusyen hantar sms dan kata dia sakit perut. Terus abahnya ambik dan bawak ke klinik yang berada tidak jauh di bawah tempat tusyen. Gastric menyerang secara mendadak. Pagi tadi sebelum saya pergi kerja, dia kata sakit perut tapi kurang dari malam tadi. Jadi dia dihantar ke taska sebab doktor telah bagi dia mc. Alih-alih, tengahhari tadi telefon menangis-nangis sebab perut sakit sangat. Kelam kabut saya balik dan bawak dia pergi klinik lagi satu di tempat tinggal kami. Depan doktor dia menangis, sehingga doktor suruh saya bawak pergi Hospital Putrajaya. Masalahnya, saya tak cam jalan ke sana. Penyudahnya doktor bagi refer letter dan suruh saya bawak dia ke Klinik kesihatan Salak. Sampai sana, terus masuk bahagian emergency dan dia diberi 1 suntikan. Sakit telah berkurangan semasa berjumpa dengan doktor. Dibekalkan dengan 2 lagi ubat dan akhirnya dia sihat dan boleh menyanyi dan ketawa terkekek-kekek.. Alhamdullilah.

No comments:

Post a Comment